تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

خواندن مطالب زیر تنها 2 تا 3 دقیقه یا کمتر از وقتتون رو میگیره، پس حتما بخونید. * ترس، شک و تردید بزرگترین دشمنان موفقیت هستند * اگر میخواهید زندگیتان رو تغییر بدید اول باید از خودتون شروع کنید و لازمه تغییر دانستن بیشتر، آموزش و یادگیریست. خوب اول این رو باید بگم که این فروشگاه ما (فروشگاه زِد "Zed") دارای نماد اعتماد الکترونیک میباشد و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی "samandehi.ir" ثبت شده است. پس بنده این اطمینان رو بهتون میدم که الآن در یک سایت کاملا ً امن و تائید شده و سالم هستید. خوب دوم این که شما با استفاده از از روش ها و آموزش هائی که ما به شما ارائه می‌دهیم می‌توانید استارت شغل کار و یا تجارت الکترونیک خودتون رو بزنید و گام به سمت درآمد میلیونی بردارید، و این که لازم نیست سرمایه هنگفت، تجربه و یا مدرک خاصی داشته باشید و حتی مهم نیست که جنسیت شما چیست و چند سال سن دارید. اگر از روش‌هایی که ما اینجا ارائه می‌دهیم همه خبر داشتن الآن هیچ فقیر و بیکاری رو در سطح جهان نمی‌دیدید. ما به شما نمیگیم که معجزه پیش ماست یا بهتون جادو می‌فروشیم و هر شغلی بدون تلاش جوابگو نیست و به فعالیت نیاز دارد. ما فقط روش ها، ایده ها و شغل هایی رو بهتون معرفی و نشان می‌دهیم که همه تست شده، قابل اجرا و درآمدزا هستند (بسته به پشتکار و تلاش خودتان می‌توانید به درآمد بیش از 10.000.000 تومان در ماه برسید). شما می‌توانید از فرصت ها بیشترین استفاده رو ببرید و الآن فرصتی طلایی جلو دستتونه و می‌توانید از بین چندین روشی که ما اینجا گذاشتیم یک یا چند روش به دلخواه خود انتخاب کنید و استارت خودتون رو بزنید. میتونم به جرأت این رو هم بهتون بگم که آموزش هایی که اینجا هستند رو نمی‌توانید جایی دیگر با قیمت حتی 2 برابر این قیمت هایی که ما گذاشتیم رو پیدا کنید و آزاد هستید که خودتون سرچ کنید و به حرف ما برسید. *مزیت چشمگیر و بزرگ تمام روش های ما این است که رئیس کار خودتان هستید و محدودیت زمانی و مکانی ندارید.* این رو هم همه میدونن که امروزه دیگر کسب و کارهای سنتی جوابگو نیستند و کم کم دارند جایگاه خود را به بیزنس های اینترنتی و آنلاین می‌دهند پس دیگر منتظر نمانید و در این انقلاب بزرگ سهیم باشید.    *موفق و مؤید باشید*


راه اندازی یک شبکه اجتماعی دقیقا مثل اینستاگرام


شبکه های اجتماعی غول های بزرگی با سیلی از کاربران هستند که ارزش گذاری روی تبلیغات در آنها میلیاردی است و یکی از پر درآمد ترین روش های کار در دنیاست.

در این فایل ما به شما راه و روش راه اندازی همچین شبکه ای رو بهتون میگیم که تنها با 5 تا 10 میلیون تومان می‌توانید به درآمد میلیاردی ز طریق چندین روش برسید.

خوتان هم میدانید که با 10 میلیون حتی نمیشه یک مغازه یا فروشگاه کوچیک هم راه انداخت.

پس اگر چنین سرمایه ای دارید شروع کنید. 


مبلغ قابل پرداخت 51,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 321


این فروشگاه در راستای معرفی شغل و کسب و کار هایی است که صاحب کار آن خودتان هستید و درآمد آن هم به نحوه و مدت زمانی که برای آن تخصیص می‌دهید بستگی دارد