تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

خواندن مطالب زیر تنها 2 تا 3 دقیقه یا کمتر از وقتتون رو میگیره، پس حتما بخونید. * ترس، شک و تردید بزرگترین دشمنان موفقیت هستند * اگر میخواهید زندگیتان رو تغییر بدید اول باید از خودتون شروع کنید و لازمه تغییر دانستن بیشتر، آموزش و یادگیریست. خوب اول این رو باید بگم که این فروشگاه ما (فروشگاه زِد "Zed") دارای نماد اعتماد الکترونیک میباشد و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی "samandehi.ir" ثبت شده است. پس بنده این اطمینان رو بهتون میدم که الآن در یک سایت کاملا ً امن و تائید شده و سالم هستید. خوب دوم این که شما با استفاده از از روش ها و آموزش هائی که ما به شما ارائه می‌دهیم می‌توانید استارت شغل کار و یا تجارت الکترونیک خودتون رو بزنید و گام به سمت درآمد میلیونی بردارید، و این که لازم نیست سرمایه هنگفت، تجربه و یا مدرک خاصی داشته باشید و حتی مهم نیست که جنسیت شما چیست و چند سال سن دارید. اگر از روش‌هایی که ما اینجا ارائه می‌دهیم همه خبر داشتن الآن هیچ فقیر و بیکاری رو در سطح جهان نمی‌دیدید. ما به شما نمیگیم که معجزه پیش ماست یا بهتون جادو می‌فروشیم و هر شغلی بدون تلاش جوابگو نیست و به فعالیت نیاز دارد. ما فقط روش ها، ایده ها و شغل هایی رو بهتون معرفی و نشان می‌دهیم که همه تست شده، قابل اجرا و درآمدزا هستند (بسته به پشتکار و تلاش خودتان می‌توانید به درآمد بیش از 10.000.000 تومان در ماه برسید). شما می‌توانید از فرصت ها بیشترین استفاده رو ببرید و الآن فرصتی طلایی جلو دستتونه و می‌توانید از بین چندین روشی که ما اینجا گذاشتیم یک یا چند روش به دلخواه خود انتخاب کنید و استارت خودتون رو بزنید. میتونم به جرأت این رو هم بهتون بگم که آموزش هایی که اینجا هستند رو نمی‌توانید جایی دیگر با قیمت حتی 2 برابر این قیمت هایی که ما گذاشتیم رو پیدا کنید و آزاد هستید که خودتون سرچ کنید و به حرف ما برسید. *مزیت چشمگیر و بزرگ تمام روش های ما این است که رئیس کار خودتان هستید و محدودیت زمانی و مکانی ندارید.* این رو هم همه میدونن که امروزه دیگر کسب و کارهای سنتی جوابگو نیستند و کم کم دارند جایگاه خود را به بیزنس های اینترنتی و آنلاین می‌دهند پس دیگر منتظر نمانید و در این انقلاب بزرگ سهیم باشید.    *موفق و مؤید باشید*


کسب درآمد عالی با کار درخانه و فروش اکانت افزایش سرعت اینترنت


قطعا سرعت دانلود زیر 500 کیلوبایت مشکل 30 ملیون ایرانیست، زیرا با داشتن سرعت 4 مگابیت باز هم سرعت دانلود شما در اکثر مواقع 500 کیلوبایت و پائین‌تر است.

خوب در این روش ما به شما یاد می‌دهیم هم سرعت اینترنت خود را چند برابر افزایش دهید و هم از طریق آن به درآمدی عالی و آسان دست پیدا کنید زیرا می‌بینید که حداقل 30 ملیون مشتری در ایران دارید. 


مبلغ قابل پرداخت 44,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 349


این فروشگاه در راستای معرفی شغل و کسب و کار هایی است که صاحب کار آن خودتان هستید و درآمد آن هم به نحوه و مدت زمانی که برای آن تخصیص می‌دهید بستگی دارد